otten

otten jobbade jag på igår med mr D, jag och d hade trevligt oså första timmen hade vi inget att göra. Men sen drog det igång ordentligt.

Hade ganska bra kunder igår, men hade en idiot som inte kunde ta att han förlorade så han spottade på mig. Mycket moget gjort. Det jag blev mest irriterad  på var att där inte fanns en ENDA vakt i närheten.


Drama orka med allt fjortissnack han sa hon sa. LÖgnare e nog det värsta ngn kan kalla mig o nu e det faktiskt nog. Lägger ner alla er som e inblandade i detta dramat finns viktigare saker och personer att lägga sin energi på!

ska bli skönt att åka ner till skåne o umgås med killar som inte är drama, och snackar om en, en massa. Gud jag trodde vi va för gamla för sånt här men tydligen inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0