kommer bli RIKTIGT skoj tror jag

Midsommarafton är kanske bokad nu dårå. Hemma i skåne hos mina föräldrar (som är i uppsala) så jag har huset för mig själv och har nu bjudit in 6 av mina bästa kill polare. och min bästa tjejpolare i malmö. Sen ska B med mig ner från norrköping också, kan knappast bli bättre:).

Så vi ska grilla, leka lekar, snacka och supa så klart:). En lagom midsommar helt enkelt:).

E gjorde också min dag idag, genom att handla mat etc till mig eftersom jag ligger hemma krasslig och knappt kan ta mig upp ur sängen. Tur att man har vänner som henne:)

mååååste bli frisk tills imorgon kan varken sjuka mig från praktiken ELLER jobb...

nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0