koko bollar

Va ute igår alltså inte kokos bollor utan knäppgökar. Haha har fått en kille efter mig som har aggressions problem. Han skäller ut mig VARJE gång jag jobbar för att jag inte har hört av mig till honom. Han gav sitt nr till mig på en lapp för ngr veckor sen och jag har inte hört av mig till honom. Han klarar tydligen inte ett nederlag.

Han är riktigt läskig, skäller ut mig på jobb och på stan när han ser mig snacka om problem den snubben har.

igår var det jobb på Harrys och det va skoj, jag fick höra av ngr stockholmare att jag var den roligaste black jack dealern dem ngnsin haft:).
Så var ett mycket bra betyg tycker jag :).

Ikväll blir det jobb på otten med mr D hehe han e rolig o jobba med.
Sen kommer E hit och vi ska sitta på balkogen min och snacka skit:)..

Imorgon ska jag träffa E på picknick va ett tag sen hon o jag umgicks så ska bli skoj:).

Sen hoppas jag verkligen att jag blir ledig på midsommar så jag kan få fira det med mina boys hemma i skåna:). Va ju så länge sen jag träffade dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0