känner mig light headed!

har varit på praktiken sen 13.30 igår, och kom hem för en timme sen ca. Nu har jag börjat tvätta och städa. Jag är riktigt trött och yr, är nog inte riktigt frisk än men det var ett MÅSTE att tvätta då jag har skjutit upp detta ngr ggr.

kl 19 när tvätt tiden är slut då ska jag vila  och nanna kudden, det är jag förtjänt av.. Imorgon är det seminarium på skolan så kommer vara där hela dagen, JIPPIE:P.
på fredag är det återigen dags för praktik och sen jobb på harrys. 
Sen lördag är det jobb på otten och sen är det dags för tenta plugg OMG, hur ska detta gå?!

ÄR ganska mycket som ska fixas och donas med nu innan terminen är slut och jag vet inte hur jag ska få tiden att räcka till. På fredag är det 4 veckor tills praktiken är slut och då också terminen, gaaah sommaren är här redan.

Planera planera planera är vad som måste göras för att få tiden att räcka till nu, och jag som hatar att planera :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0