jadu vet inte ens vad jag ska säga längre!

igår jobbade jag på Palace ensam, vilket var tråkigt o inte alltför mycket att göra. Men R underhöll mig haha tur att bartendrarna är trevliga och kan liva upp stämmningen:)..

Idag blir det jobb på harrys med E, hoppas det blir o göra för e tråkigt att bara sitta av tiden.

Snart kommer E hit vi ska snacka oså lite innan jag börjar jobba.

Sen har man fått höra att jag e en player idag, hrm kan jag dock inte hålla med om alls.
Då leker man med killar och håller på med flera samtidigt etc.

Jag har bara dejtat 2 killar detta året så det kallar inte jag och va en player. Men alla tycker vi olika och det e väl tur att vi e olika...
Ordet player klingar så jäkla dåligt och vill def inte att folk ska gå runt och tycka/säga att jag e det, då får man ju berätta motivet bakom VARFÖR man tycker det..

Men som sagt jag har det jäkligt bra själv just nu och trivs riktigt bra som singel, va länge sen jag tyckte det va så här skönt att va ensam. kan ju bero på allt dramat kring den förra killen jag träffade, träffa ALDRIG folk som jobbar på ngn krog. Ett tips bara för många av dem tyvärr snackar så jävla mycket skit till ALLA...

Det bästa med det hela är ju att jag har det jobbet som jag har, och måste träffa honom minst 2 ggr i månaden på jobbet haha. Vilken jäkla tabbe men alla lär vi oss av våra misstag...

Nej nu kommer E snart och då kommer jag få snackat av mig:).. Ses kanske på Harrys ikväll:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0