Tisdag

Denna tisdagen har varit mycket konstig, men har insett att det e VERKLIGEN mycket bättre att vara singel.
Man slipper drama och en jävla massa skitsnack och ´killar som tror att dem e guds gåva..

så nu får det vara bra, detta året är definitivt inte året jag ska hitta ngn det har jag def märkt 2 bad ones på 3 månader e nog ett rekord även för mig...

Praktik, Skola, Jobb, Vänner och softa det är det som står på schemat nu, inget annat...

Har påbörjat storstädning av lägenheten idag med, ska gå igenom allt o slänga det som inte används och upp med det som inte behövs inne i lgh på vinden.

Nu ska jag plugga lite, sen blir det dejt med K min kära granne som jag typ ALDRIG träffar längre:(.
Men idag blir det kinamat, Ugly betty och DH kan knappast bli bättre:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0