Skåne

åkte hem till skåne i torsdags natt, va i malmö kvart över 7 på morgonen. Lagom trött åkte jag och mamma och storhandlade, sen åkte vi ut till sommarhuset med hunden. Jag spanade in det nya badrummet och WOW så jävla snyggt har det blivit.

Sen bar det av till M på kvällen där vi tittade på film och snackade, jag somnade dock mitt i filmen hehe..
Lördagen va jag hemma på dagen med mamma o pappa vi tog det lugnt och käkade god mat, sen återigen hem till M.

Vi spelade guitar hero och kollade på the naked mile en mysig kväll helt enkelt..
Söndagen gick jag och M i skogen på en liten promenix, sen bar det av in till malmö.
På vägen in till Malmö fick jag världens konstigaste sms och pang så slog verkligheten till igen. If it seems to be to good to be true it probably is!

Jag e fed up på killar, nu får det faktiskt vara nog och M visade sig vara den största skitsnackaren av dem ALLA som jag någonsin har träffat i alla fall..

Men men mitt liv går vidare och nu ska jag bara ha Gabbie tid utan ngn störningar av killar...

Nu e jag tillbaka i nkpg i alla fall och imorgon är man tillbaka till verkligheten imorrn e det praktik som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0