sådärja:)

Igår jobbade B och jag på Harrys, dem första två timmarna va dött..

Sen vid 1 då jävlar rullade pengarna in:). 84 % i  vinst hade jag inte illa pinkat då vi ska ligga på 41 för att vara okej:)..


Min dåliga trend har kanske brutits? det märker vi ikväll! håll tummarna för mig:)..

Innan jobb igår var jag hemma hos E där även H, A och sen slutligen E också kom detta var mycket trevligt:)..
Nu kommer snart E hit och vi ska sitta på min balkong och röka och snacka skit:). En soft lördag helt enkelt som det ska va när man är en hårt arbetande kvinna;)..


Idag blir det jobb på  Palace med chefen vi lär nog inte ha så mycket att göra men Palace kan överraska:)...

Livet känns bra nu och allt rullar på som det ska, jag trivs bra med att vara singel och varför strula till allt med dejting och killar??! det känns jävligt korkat just nu jag e glad som jag har det nu har bara mig själv att tänka på:)..

På fredag blir det nog Malmöööööööööööö yeah here I come..

BTW jag såg nog norrköpings snyggaste kille igår på Harrys det va inte helt fel med sitt mörkbruna hår och bruna ögon, solbränd 187 lång och muskler med tatueringar ME LIKE:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0