munter

Jag har kommit på att M just nu verkligen lyser upp min tillvaro, han gör livet lite mer drägligt just nu helt enkelt..

Det är en bra kille och dem växer inte på träd och jag brukar definitivt inte träffa på dem....

Helgen har varit ganska soft jag var ledig i fredags så då var jag hemma hos E och drack vin/grogg vi hade inte träffats sen hennes födelsedag..

I lördags jobbade jag på Otten med D och det var en ganska lagom kväll med lagom mycket spel...
Efter jobb blev det filmkväll med J och såg hans lgh  för första gågen den va fin gammal med högt i tak:)..

Idag har bara varit en slappdag då jag e fruktansvärt trött, och imorgon gäller praktik igen..

Imorrn börjar jag 14 och slutar 14.30 på tisdag så  blir borta länge från nkpg:)..

Nu ska jag försöka nanna kudden tänkte jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0