man ska inte klaga :)

I lördags jobbade jag på Palace med chefen. Det gick jätte bra för oss båda jag hade 87 % i vinst så va ännu bättre än på Harrys så jag e riktigt nöjd med helgens jobb :).

Söndagen kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde haha bra minne man har.

Igår var jag på praktiken, sen hade jag och E myskväll med kladdkaka och Cola:).
Jag sov där också för övrigt och hennes jäkla katt skulle ju självklart vara med mig hela natten. Som tur var lugnade han ner sig ca en timme efter att jag gått o lagt mig han förstod väl att jag inte var på bus humör.

Sen vaknade jag inatt av att jag låg på honom hehe stackare. Men han flyttade sig lite högre upp mot ansiktet och sen somnade vi båda två om. Sedan steg han upp med mig vid kvart över 6 tiden imorse:)

Idag blir det till att packa det mesta, då jag inte har tid imorgon då jag först är i skolan mellan 8-15, sen åka direkt ut till praktiken och ha kvällspasset där och sovande jour. Sen går jag av 14.30 på torsdag.

Sen ska jag väl försöka träffa E på en fika ir ngt där innan jag åker..

Ikväll blir det till att träffa E och förhoppningsvis käka på Donken haha..

Imorrn ska jag och S hålla i seminariet vi ska ha om professionalitet, wish me luck!. Nästa gång jag skriver är jag nog på skånsk mark:)

YEAH skåne ska bli så jäkla nice att få komma hem o träffa folket och bara få vara och umgås med isak och Zigge mamma o pappas hund o katt)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0