Lediga lördagen

Igår fyllde E 23 år, dagen började med att vi åkte ut till söderköping till hennes familj där vi åt påskmiddag...
Det var jätte trevligt och mysigt med god mat.

Vi åkte tillbaka till norrköping vid 18 tiden o började göra oss i ordning. kl 20 kom P och M dem va de första att dyka upp, skoj o se pojkarna igen va ett tag sen...

Sen började folket dyka upp och D dök upp men försvann ganska snabbt igen med sina polare, vilket var tråkigt då vi typ bara ses på jobbet nuförtiden....

Efter dem hade gått så började M och jag dricka ordenligt, haha aldrig bra o supa ikapp med en kille:P.

Detta resulterade i att jag blev full och inte glad full utan bitchig full, vilket märktes när vi kom till Harrys..
Vad är det med killar och deras tafsande, VISA LITE RESPEKT för guds skull.. Men jag e inte den som e den, så jag sa vad jag tyckte o tänkte om allt jävla tafsande... HELT FEL tjej o behandla så kan jag säga.....

Till slut gick jag E, L och J till donken o käkade sen gick jag o E hem till henne. Sen kom P och M och sen däckade jag efter 45 min eller så hehe..

Dagen idag har varit en jäkla massa smsande med en viss skånebo, vet inte hur jag ska göra med det där dilemmat...

Sen ska jag jobba på hugo ikväll dårå för första gången EVER, och för första gången ensam också.. Så jag e sjukt nervös men förstår inte riktigt varför för jag kan det här..
Wish me good luck:)

nu ska jag gå o duscha o börja göra mig klar för kvällens bravader...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0