förvirrad och tom

Har fått reda på så mycket skit och om det stämmer som jag har fått höra så borde du sitta bakom galler..

Det får va nog med skit i denna stan nu, guud tur att jag inte e den som blir kär i folk lätt etc..

Ensam är stark, och jag vet om att jag är en så mycket bättre person än vissa i denna stan.. jag kan sova om nätterna för jag har inte gjort ngt fel och skulle aldrig behandla personer så..

ikväll blir det vinkväll hemma hos E så det blir E jag och E o det ska bli trevligt.. Har inte träffat E sen i lördags så e väl på tiden nu tycker jag..

Folk som slår andra människor är jävligt låga människor och om jag får reda på att detta är sant då blir det fan inte kul säger jag.....

Ska ta ledigt en helg i början av maj för att åka hem och umgås med minan gamla vänner i skåne och bara få andas och tänka på ngt annat..

Sen e det inte så långt kvar till sommaren och då får jag vara hemma i hela 5 veckor så NIICE..

då får man vara hemma i lugnet i 5 hela veckor och få slippa denna stan och folket i den:) my dream at the moment, jag har inte så höga drömmar just nu:P..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0